Comic 013 = "No non sequiturs, please. Or sprites. Both?" ;

January 4th, 2007, 11:40 am

double averageRating = 5.00 ;
currentComic.emailToFriend(friend);
<< First < Previous Next > Most Recent >>

getAuthorNotes(this.comic);

MuriraRK, January 4th, 2007, 2:29 am

NON SEQUITUR! Non sequiturs are fun. Especially when it makes everyone do the WTF face. XD

There's a whole lot of text on this page. Sorry if it's a bit of a headache. Hahaha, I was at a loss about what to put in between the last comic and the ones later, so...I did this! It's not all that funny, but I kinda needed to update anyway...You should all totally thank twelveOtwelve for reminding me.

Feel free to bother me like that. It's not really a bother, and if you do it for long enough, y'might be able to get me to update sooner [won't work on school nights]. ^_^

Sonic sprites ripped by bramdaman at http://ssn.sonicstadium.org/index.php?sid=Sprites&id=megadrive

Hurray, sprites! Those are actually kinda fun to work with, but I definitely wouldn't have the patience to do sprite comics without Photoshop's help. ^_^"

Advertisement, November 22nd, 2017, 6:57 am

getUserComments(this.comic);

twelveOtwelve, January 4th, 2007, 11:59 am

xD

:3
Glad you finally updated. O:

Teron, January 4th, 2007, 9:37 pm

ok then...
nunjaar bunneh thing looks phunni in that 5th panel.

eddygazilion, January 5th, 2007, 8:20 am

Glad to see you update again :D

Doesn't look like that's too gentle of a job removing SonicSprite... oh well :P

Gibson Twist, January 6th, 2007, 3:07 am

This is stylin'...so good...can I get some wallpaper for the baby's room?

MuriraRK, January 6th, 2007, 4:37 pm

twelveOtwelve: Muwah!

Teron: Does he?

eddygazilion: XD The Scheme Bunny is VERY gentle...depending on your definition of gentle. Meeheeheeheehee.

Gibson Twist: Hahaha, yay wallpaper! There's one in the downloads page...I haven't gotten around to making more. ^_^"

Dragoon-Darkfire, January 8th, 2007, 12:46 pm

(add/remove=my post) (my post=ha ha. This is funny) (enter smiley: =))

Croon, January 8th, 2007, 4:08 pm

*squees*
x3

...I'm not even gonna TRY to make this post in any way programmer-esque...
xDDDDDDDDDD
*fails at coding and the what-not*

I luff the bunneh.
O__________O
<333333333333333333333

MuriraRK, January 9th, 2007, 8:49 pm

Dragoon: XD What programming language is that? Heeheehee.

Croon: Hurray! That's okaaay! I fail at coding too [like today during lab x_x]! <3!

Dragoon-Darkfire, January 9th, 2007, 9:39 pm

I call it... the holy code.

It's currently kept inside a castle guarded by french people.

serandin, January 12th, 2007, 2:07 am

Geek out!! Love this comic! Sooo cute and sooo funny! (But my wife just doesn't get it...cuz she's an art history major...and it's hard to explain a code joke :P )

MuriraRK, January 13th, 2007, 5:19 pm

^__^ w00t w00t, geekiness! XD

RAWR.postComment(comment);